poniedziałek, 15 lipca 2013






Minęło trochę czasu od mojego ostatniego posta .Nie miałam czasu na pisanie, choć nie robiłam niczego szczególnego. Nadrobię to:) Przez ostatni tydzień bardzo miło spędziłam czas. Byłam z moim chłopakiem nad jeziorem sławskim. Pogoda średnio nam dopisała ,ale nieważne jaka pogoda i jakie miejsce ważne z kim się spędza daną chwilę. Zdecydowanie chciałabym tam jak najszybciej wrócić i mam nadzieję, że tak też będzie:) a teraz muszę zacisnąć żywieniowego pasa bo zabardzo się rozleniwiłam przez ostatni czas.
Kilka zdjęć z wyjazdu ,będzie więcej. Zestaw jest bardzo prosty oraz bardzo wygodny.Na tym właśnie chciałam się skupić.Spodenki z wysokim stanem do tego sweterek. Tym razem nie chodziło mi o same zaprezentowanie zestawienia ,ale okazanie piękna i klimatu samego miejsca.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz